Program de slabit carmen bruma pdf

Dieta lui Carmen Brumă. Cum să slăbești 4 kilograme în 6 zile

Ar trebui să iei nişte măsuri serioase în privinţa asta! Joggingul este cea mai accesibilă metodă de a scăpa de kilogramele în plus. Nu ai nevoie decât de o pereche mananca sanatos si slabeste adidaşi confortabili şi rezistenţi, de un tricou şi de nişte pantaloni lejeri de trening.

Merită program de slabit carmen bruma pdf investeşti într-o pereche de adidaşi de calitate; aceştia sunt special creaţi pentru a nu solicita prea mult glezna şi talpa piciorului şi pentru a atenua eventualele şocuri.

Îţi mai trebuie şi o bustieră sport, care să îţi protejeze sânii, în aşa fel încât să nu te stânjenească atunci când alergi. Avantajele practicării acestui sport nu sunt deloc de neglijat: joggingul este un exerciţiu cardiovascular foarte bun, te va ajuta să slăbeşti şi va creşte rezistenţa organismului la stres, efort şi boli.

Lecții de Sănătate LIVE - Sesiune de Întrebări și Răspunsuri cu Ramona Țintea

Cum să începi? Nu-i aşa că acesta nu e primul articol despre beneficiile joggingului, program de slabit carmen bruma pdf care îl citeşti? Eşti perfect conştientă că ţi-ar prinde extrem de bine dacă te-ai apuca de alergat, numai că încă nu te-ai putut hotărî.

Din comoditate, din teama de ridicol, din lipsa de suport moral din partea prietenelor tale, care şi ele sunt foarte leneşe, cine mai ştie de ce tot amâni să iei decizia cea bună. Trebuie neapărat să-ţi spun ceva: articolele care conţin sfaturi despre cum să slăbeşti nu te ajută să pierzi în greutate, numai la simpla lor citire. Mai trebuie să şi acţionezi. Acum, că ştii ce trebuie să faci şi mai ales că e un plan fezabil şi uşor de îndeplinit, nu mai ai nicio scuză retete de salate pt slabit a nu începe să faci jogging chiar de mâine dimineaţă!

Alege locul unde vrei să alergi! Poate fi parcul din apropierea casei tale, sau poţi să mergi mai devreme la şcoală şi să alergi pe terenul de sport de acolo. Cele mai bune locuri de alergat sunt cele bine iluminate, sigure nu sunt maidanezi sau persoane fără adăpost şi ocupaţie prin împrejurimi şi nu e mult trafic în zonă.

Alege-ţi o zonă frumoasă, pe unde să alergi cu drag. Poartă un ceas la mână, pentru a estima din când în când distanţa parcursă şi timpul. Dacă reuşeşti să convingi o prietenă să alerge cu tine, te poţi considera o norocoasă! Joggingul va deveni o activitate foarte plăcută pentru amândouă şi va fi mai uşor să vă păstraţi promisiunea de a alerga în fiecare zi. Un alt lucru pe care-l poţi face pentru tine este să asculţi muzică în timp ce faci jogging.

Încărcat de

Imaginează-ţi ce plăcere unică este să alergi prin parc, ascultând piese dinamice, care să te umple de energie şi de bună dispoziţie!

Înainte să te apuci de jogging, e bine să faci nişte exerciţii de încălzire, pentru că muşchii şi încheieturile au nevoie de mai mult răgaz ca să se adapteze la efort.

E foarte important să ştii cum să respiri în timp ce alergi, fiindcă altfel te vei simţi obosită înainte de vreme.

Nu uita nicio clipă scopul pentru care alergi!

Ce te învață Brumă cu programul ”Abdomenul de urgență”

Faci jogging pentru că vrei să ai un corp superb, pe care să îl dorească toţi băieţii şi pentru care să te invidizeze toate fetele! Dacă ai asta mereu în minte, vei fi foarte motivată să continui să alergi. Inceputul este intotdeauna dificil, dar, cu programul nostru de 15 etape, vei observa imediat cat de placut si energizant poate fi sa te apuci de sport.

Deci nu mai astepta nici o zi, imbraca-te si fugi spre cel mai apropiat parc. O vorba de demult spune ca toate marile calatorii incep cu primul pas Bine ai venit la linia de start Indiferent daca acum te-ai gandit pentru prima oara sa te apuci de alergat sau ai mai exersat in trecut, dar ai renuntat, linia de start este locul unde se hotaraste soarta programului tau de jogging. Stabileste-ti de la inceput doua obiective foarte clare: sa maximizezi rezultatele si sa minimizezi accidentarile.

Prin perfectionare continua nu ai decat de castigat. Prin accidentari, ai doar de pierdut. Cumpara pantofii potriviti Fiind cea mai costisitoare piesa de echipament pentru alergatori, este vital sa alegi corect inca de prima data. Cheltuieste-ti banii in mod inteligent, cumparand o pereche de pantofi speciali pentru alergare, de la o firma cunoscuta. Alege un model care sa ti se potriveasca perfect si care sa fie conceput exact pentru suprafata pe care o vei utiliza cel mai des: strada, pista sau banda pentru alergare.

Daca nu stii exact ce ti se potriveste, cere sfatul profesionistilor din magazine.

Dieta Carmen Bruma PDF

Si nu uita, chiar si cel mai bun model de pantofi are o durata de viata limitata - asa ca pregateste-te sa ii inlocuiesti dupa cateva luni de antrenament intens.

Fa-ti un plan Spatiul si timpul sunt cele doua coordonate de baza ale unui program de alergare eficient. Dar si cele doua motive pe care se creeaza scuzele celor care nu vor sa alerge: "Nu am timp pentru asa ceva" sau "Nu am unde sa alerg". Daca stam sa disecam aceste doua scuze, observam ca realitatea este diferita. Poti fi in forma si alergand numai 30 de minute pe zi - foloseste deci timpul pe care il petreceai sa vizionezi reluarea unui serial.

Cat despre locurile potrivite pentru alergat: oriunde poti merge in siguranta poti si alerga.

Dieta lui Carmen Brumă. Cum să slăbești 4 kilograme în 6 zile

Regiunile din afara oraselor sau portiunile moi iarba, pamant sunt preferabile strazilor si asfaltului, dar orice loc este mai bun decat statul pe canapea.

O sugestie: gaseste cele mai bune locuri pentru alergat din vecinatatea ta. Astfel program de slabit carmen bruma pdf timp, rezolvi problema "spatiului" si este foarte probabil sa te tii cu adevarat de programul pe care ti l-ai facut.

Calculeaza-ti timpul Prietenii care vor auzi ca te-ai apucat de alergat te vor intreba in curand "Ce timp scoti? Iti vei putea calcula timpul in mod profesional abia mai tarziu, dar poti incepe cu patru ture de stadion pentru a vedea care este punctul tau de plecare. Gandeste-te ca este un test simplu, nu o cursa. Alearga intr-un ritm putin peste "usor", dar nici nu te lupta cu tine; timpul pe care il scoti se va imbunatati in cursele ce vor urma, pe masura ce obtii si o forma fizica mai buna.

Mai bine te pozitionezi in locul broastei testoase decat in cel al iepurelui - asa ca grabeste-te incet. Urmeaza formula "fit" Alearga intre kilometri, zile pe saptamana, program de slabit carmen bruma pdf ritm confortabil. Medicul specialist in fitness Kenneth Cooper numeste aceasta formula "fit" frecventa, intensitate si timp. Alearga cel putin o data la doua zile frecventaintr-un ritm care iti convine intensitatea si cel putin 30 de minute timpul.

Gaseste-ti ritmul Multi alergatori incepatori nu stiu exact ce inseamna un ritm confortabil. Ca urmare, se forteaza prea tare uneori si ajung sa oboseasca, devin descurajati sau chiar se accidenteaza in timpul alergarii. Din pacate, nu exista o regula pentru a intra in ritmul potrivit. Din fericire, este usor livrare mancare de slabit gasesti ritmul care te avantajeaza: atunci cand poti vorbi cu cineva in timp ce alergi vei sti ca ai gasit ritmul perfect.

Nu uita sa te incalzesti si sa te relaxezi Nu confunda cateva exercitii usoare de streching cu o incalzire buna. Eficienta incalzirii este data de marirea ritmului cardiac, de transpiratia pe care o elimini si de pregatirea muschilor in vederea antrenamentului. O alergare usoara sau un mers mai apasat ca in mod obisnuit constituie o incalzire adecvata. Recomandarea antrenorilor celebri: mergi mai rapid timp de 5 minute, apoi alearga intr-un ritm confortabil.

Cand simti ca ai terminat incalzirea, rezista un pic tendintei de a te opri brusc. In schimb, transforma alergatul la loc in mers, pentru a te opri in mod gradual. Acum urmeaza momentul cel mai bun pentru intindere - muschii sunt incalziti si nu risti sa intampini probleme. Nu ezita sa mergi Oprirea din alergat pentru a merge nu este o forma de a trisa, dupa cum ai putea crede. Dimpotriva, ea este specifica marilor atleti.

Este vorba despre un antrenament pe intervale, care imparte munca in bucati mai mici si, astfel, mai usor de realizat de alergator. Amesteca alergatul cu mersul dupa cum urmeaza: cand incepi sa alergi pentru prima data; cand vrei sa iti recapeti forma fizica dupa o pauza mare, dupa o accidentare sau dupa o boala care te-a oprit din exercitiu; cand vrei sa te incalzesti, inainte sa alergi, sau cand vrei sa te relaxezi, dupa ce ai terminat incalzirea; cand vrei sa alergi si mai rapid aceasta este utilizarea clasica a intervalelor; cand vrei sa lungesti kilometrajul propus ori cand vrei sa simplifici un traseu.

Vei observa ca mersul ajuta la imbunatatirea performantelor daca il practici intre 1 si 5 minute, nu mai mult.

program de slabit carmen bruma pdf ce inseamna keto diet

Ai grija sa alergi mereu in siguranta Cel mai mare pericol care ii pandeste pe cei ce alearga pe strada sunt masinile. De obicei, trebuie evitate soselele; insa pentru unii acestea sunt singurul loc de antrenament.

Trebuie sa iti iei toate masurile de precautie: sa alergi pe strazi cu putin trafic, sa fii mereu cu fata in directia din care vin automobilele, sa respecti intocmai toate regulile de circulatie si, in mare, sa iti amintesti tot ce te-au invatat parintii in copilarie.

Trebuie sa privesti fiecare masina ca pe un obiect letal.

program de slabit carmen bruma pdf apuretin slim prospect administrare

Pentru ca acesta este adevarul. Ghideaza-te dupa durere Si alergatorii se accidenteaza, desi nu chiar atat de des precum schiorii sau fotbalistii. Poti sa iti creezi singur neplaceri, alergand prea repede, prea mult sau prea curand.

program de slabit carmen bruma pdf program sala slabit

Prevenirea este cea mai buna politica, dar uneori te accidentezi si trebuie sa te recuperezi. Foloseste-ti durerea ca indicator: daca nu poti alerga, mergi. Sau inoata. Sau mergi pe bicicleta. Fa ce poti mai bine si fara a simti durere. In timp, vei reveni la forma fizica initiala. Ai grija la stilul de alergare Stilul in care alergi este ca o amprenta - innascut si greu de schimbat. Totusi, in timp, iti poti imbunatati performantele.

  1. Tiparire - Dieta / Dieta lui Carmen Bruma din cartea 3S: Sanatoasa, Supla, Satula - Saptamana 1
  2. Slabeste sanatos si rapid
  3. Cura de slabire rapida cu lamaie

Alearga cu spatele drept si nu te apleca prea mult in fata. Tine privirea indreptata inspre orizont, nu inspre picioarele tale. Incearca sa mentii un efort constant, nu neaparat acelasi ritm. Mananca si bea ce trebuie Nutritia sportivilor este un subiect de prea mare intindere pentru a fi epuizat aici. In general, alergatorii trebuie sa fie atenti la cateva lucruri importante: - controlul greutatii, fiindca kilogramele in plus te incetinesc; - sa manance usor cu o ora inainte de antrenament si cu doua ore inainte de o cursa; - sa bea apa sau bauturi speciale pentru sportivi inainte de antrenament si chiar si in timpul acestuia, deoarece deshidratarea poate fi periculoasa.

Adauga in program exercitii de intindere si de forta Alergarea este o activitate specializata, care lucreaza in special picioarele.

program de slabit carmen bruma pdf pareri despre acupunctura pentru slabit

Daca tu cauti un antrenament pentru intregul corp, trebuie sa incluzi si exercitii de intindere si de forta, care lucreaza si alti muschi, in final conferindu-ti acea forma fizica pe care o doresti.

Este valabil si in cazul marilor atleti, care isi dozeaza bine momentele de lucru intens si cele de antrenament mai usor. Alege o zi din saptamana in care sa lucrezi mai mult ca de obicei sa alergi pe distante mai lungi program de slabit carmen bruma pdf mai incet sau pe distante mai scurte si mai rapid. Esti in top! Frumusetea alergatului consta in faptul ca oricine poate fi castigator. In acest sport nu lupti contra oponentului, ci ai doar de intrecut propriul tau record personal.

További a témáról