Batoane de slabit facute in casa. Vrei sa pregatesti reteta? Cumpara produsele!

Reteta Batoane energizante cu seminte – Alege sa fii sanatos!

Ele sunt indeosebi practice daca urmezi un program alimentar pentru cresterea masei musculare si ai nevoie de o solutie usoara de a-ti atinge necesarul proteic. Din pacate, majoritatea batoanelor proteice de pe piata sunt fie necalitative, nesanatoase sau exagerat de scumpe. Iar mixurile de vitamine pe care le vezi adaugate in unele nu sunt nimic mai mult decat o reclama falsa, deoarece in realitate cantitatile nesemnificative si formele artificiale cu absorbtie redusa a acestora sunt MULT inferioare unui aliment simplu, precum cateva felii de portocala.

Cum să-ți prepari batoane sănătoase și pline de energie

Uita-te cu atentie pe eticheta si cu siguranta vei fi uimit. Asta nu inseamna ca nu exista si batoane sanatoase. Totusi, daca ar fi sa compari pretul pe gram de proteina, vei vedea ca iesi MULT mai scump decat printr-un izolat proteic sau un aliment normal. De aceea, recomandarea mea e sa-ti creezi propriul tau baton proteic.

3 RETETE de batoane proteice fara coacere

Folosind retetele din acest articol poti crea un baton cu: Ingrediente de calitate Exact cati carbohidrati, grasimi si prin urmare cate calorii doresti Gustul care iti face mai mare placere Plus, poti varia usor retetele pentru a te bucura intotdeauna de o experienta noua. Analizand si incercand diferite retete de pe internet, am descoperit ca exista doar 2 tipuri mari de batoane proteice facute acasa: 1. Reteta Baton Proteic fara Coacere Avantajul acestor batoane care nu necesita coacere e viteza si simplitatea cu care le poti face.

Dezavantajul e ca nu le poti tine la temperaturi medii spre ridicate fara a se topi. Prin urmare nu sunt ideale sa le iei dupa tine vara, decat daca le pui intr-un recipient si le mananci cu lingurita.

Daca doresti o alternativa vegetariana, izolatul proteic din mazare e mult mai benefic, calitativ si gustos decat alte optiuni de pe piata. Citeste mai multe detalii in ghidul complet de suplimente.

program slabire si tonifiere

Baza Fibroasa Cantitate: Cel mult egala in volum cu concentratul proteic. Poate varia in functie de preferinte. Fulgii de ovaz sunt o alegere excelenta pentru a adauga consistenta batonului proteic.

  1. Concluzie Batoane de cereale făcute în casă Batoanele de cereale din comerț au, de multe ori, adaos de zahăr și pot avea un exces de calorii.
  2. 3 RETETE de batoane proteice fara coacere - Life Care Blog
  3. Batoane Proteice de Casa - Reteta Suprema

Ideal ar trebui inmuiati inainte de a-i folosi, macinati sau cumparati direct sub forma de faina. Alternativ, pentru o reteta cu mai putini carbohidrati poti alege faina de cocos, faina de migdale sau o pudra bogata in fibre precum VitaFiber.

Batoane proteice simple (fără gluten, fără zahăr)

Ingredient de Legare Cantitate: Cam un sfert din cantitatea de proteine. Un pic de unt de arahide, unt de migdale sau alte unturi similare ideal nesarate vor ajuta mult la legarea intregului mix, dandu-i o consistenta si un gust mai placut.

program de slabit la sala femei

Lichid Cantitate: Minimul necesar pentru a forma un aluat solid. Apa este alegerea mea personala, dar poti folosi lapte de vaca, lapte de migdale sau alte lichide. Ingrediente extra pentru gust, textura si diversitate Variind aceste ingrediente poti crea sute de tipuri de batoane proteice.

Inlocuieste batoanele proteice cu acest desert vegan fara zahar, facut in casa

Pentru indulcire iti recomand miere sau stevia… Pentru diverse arome poti adauga scortisoara, esenta de vanilie, cacao, coaja de lamaie, fructe deshidratate, etc… Iar pentru textura poti adaga fulgi intregi de cocos, seminte de chia, tarate de psyllium, diverse tipuri de nuci macinate, seminte si multe altele. Cantitatile alese depind de nevoile tale nutritionale si am sa-ti arat imediat cum sa le estimezi.

Modul de preparare este simplu: Amesteci toate ingredientele solide intr-un bol mare, cat mai omogen pentru a avea cantitati similare de proteine in toate batoanele.

ceai ardere grasimi

Amestecarea va fi dificila, dar e foarte important sa nu exagerezi cu lichidul pentru a nu face batoanele prea moi. Pui tot amestecul intr-o tava la grosimea dorita a unui baton si il tii la frigider pentru cateva ore sau la congelator pentru cateva zeci de minute inainte de a le taia in bucatele si incerca.

Slabirea si perioadele de stagnare - Minute de Lifestyle

Reteta Baton Proteic la Cuptor Al doilea tip de reteta e putin mai complicata si necesita coacere la cuptor, dar batoanele proteice gatite in acest fel au o textura mai solida si pot fi luate usor la pachet.

Pe langa ingredientele anterioare, aceasta reteta mai include: Oua Cantitate: 2 pana la 4 pentru o tava, optand pentru mai multe in cazul fainii de cocos.

Batoane Energizante cu Fulgi de Ovaz

In plus adauga proteine si grasimi sanatoase batonului proteic. Modul de preparare este urmatorul: Incalzesti cuptorul la grade Celsius Amesteci toate ingredientele intr-un bol mare Pui amestecul pe o foaie de gatit unsa cu unt, intr-o dieta hipolipidica si le bagi la cuptor Verifici din cand in cand, stiind ca batoanele vor fi gata cand poti sa le tai de sus pana jos fara ca aluatul sa se lipeasca de cutit.

Cum masori si reglezi cantitatea de proteine Cantitatea de proteine e factorul principal intr-un baton proteic si determina cantitatile tuturor celorlalte ingrediente. Pentru a sti cat izolat sa folosesti trebuie mai intai sa te gandesti: cate proteine doresti sa consumi la o masa pentru cate zile vrei sa gatesti odata …apoi sa calculezi cate masuri ai nevoie. Spre exemplu, sa zicem ca vrei sa folosesti batonul proteic pentru a face rost de 30g de proteine si vrei sa gatesti o data pentru 5 mese.

Nota: Daca e prima data cand incerci sa-ti faci propriul baton proteic, iti dieta gastrita sa folosesti cantitati cat mai mici in caz ca experimentul nu-ti iese perfect din prima. Apoi, stiind cantitatea de izolat proteic folosita, poti estima usor restul ingredientelor dupa cum urmeaza: Cum reglezi cantitatile de carbohidrati si grasimi prin urmare si Caloriile totale Pentru un baton reusit, cantitatea de baza fibroasa ar trebui sa fie cel mult egala in volum cu izolatul proteic.

Batoane energizante cu seminte

Spre exemplu: Daca ai pus 6 portii de izolat proteic, o solutie simpla e sa folosesti aceeasi masura pentru a pune 6 portii de baza fibroasa. Nu este o regula exacta. Fara indoiala poti incerca si cu mai putine si cu mai multe, dar nu uita ca pe masura ce adaugi tot mai multe ingrediente, procentul de proteine per baton scade si va trebui sa mananci cantitati mai mari.

O cupa de Pure Whey Protein are un volum batoane de slabit facute in casa ml, echivalentul a 4 linguri de bucatarie.

Aceeasi dimensiune are urmatoarele valori nutritionale in functie de baza fibroasa pe care o alegi: Faina de Ovaz Calorii: 7g Proteina, 35g Carbohidrati din care 5 fibra4g grasime Faina de Cocos Calorii: 4g Proteina, 16g Carbohidrati din care 10 fibra4g grasime Faina de Migdale VitaFiber 80 Calorii: 0g Proteina, 36g Carbohidrati din care 35 fibra batoane de slabit facute in casa, 0g grasime Astfel, daca vrei un baton proteic cu minim de carbohidrati non-fibre poti alege VitaFiberiar daca vrei un baton cu cat mai multi cabohidrati non-fibre poti alege faina de ovaz.

De asemenea, unturile ingredientele de legare in varianta fara coacere vor contribui cu o cantitate semnificativa de proteine, carbohidrati si grasimi. Iata cat contine o singura lingura de bucatarie de aproximativ 16g din acestea: Unt de arahide Calorii: 4g Proteina, 3g Carbohidrati din care 2 fibra8g grasime Unt de migdale Calorii: 2g Proteina, 3g Carbohidrati din care 0.

Folosind aceste reguli simple poti crea sute de variante de batoane proteice delicioase, mult mai sanatoase si mult mai bine potrivite nevoilor tale nutritionale decat orice gasesti pe piata. Spor la gatit!

További a témáról