Am slabit cu mamaliga

am slabit cu mamaliga

Gustare: un măr.

am slabit cu mamaliga

Prânz: piept de pui la grătar cu 2 linguri de mămăligă și o salată verde cu puțin ulei de măsline, oțet, roșii, castraveți și ce legume slabit prin inot mai plac, potrivit Sănătatea. Gustare: o mână de nuci sau o pungă mică de semințe de floarea soarelui fără sare. Cină: O am slabit cu mamaliga de iaurt cu cereale integrale.

am slabit cu mamaliga

Gustare: o banană. Ziua 2: Mic dejun: un castron de lapte cu mămăligă sau 2 linguri de smântâna cu mămăligă și ou. Gustare: un fruct. Prânz: pește la grătar cu mămăligă și mujdei plus o salată verde cu de toate.

Pare de necrezut, dar este adevărat! Totul depinde în schimb de greutatea de la care pornești slăbirea în kilograme. Dacă merită încercată dieta cu mămăligă, depinde doar de tine. Dacă simți că ți se pare potrivită pentru organismul tău. Cura de slăbire cu mămăligă poate fi considerată bizară, pentru faptul că nu te poți gândi că mămăliga, un aliment care nu este pe placul tuturor poate să lupte atât de bine cu kilogramele tale în plus.

Gustare: 2 felii pâine prăjită cu o jumătate de avocado și roșii cherry. Cină: brânză cu mămăligă. Gustare, dacă e cazul, o mână de migdale.

Ziua 3: Mic dejun: un ou fiert cu mămăligă și brânză. Gustare: o mână de migdale sau nuci plus un fruct.

Dieta cu mămăligă e... dieta curtezanelor! Știai asta? Află care e meniul

Prânz: o farfurie de ciorbă de legume, găina sau văcuță, cu mămăligă. Gustare: o felie de pâine integrală cu miere.

am slabit cu mamaliga

Cină: o salată verde cu o mână de paște integrale fierte, puțin ulei de măsline, sos de muștar și lămâie. Ziua 4: Mic dejun: 2 felii de pâine integrală cu omletă din 2 ouă, câteva măsline, un castravete și brânză slabă de vaci. Prânz: tocăniță de ciuperci cu mămăligă și o salată verde oricât de mare.

AM SLĂBIT: Cură de slăbire cu mămăliga

Gustare: un iaurt cu cereale. Cină: o supă cremă cu crutoane.

Să detaliem puțin: această cură de slăbire se poate ține timp de 4 — 5 săptămâni. În acest timp, vei da jos minimum 10 kilograme, maximum Evident, va trebui să nu trișezi și să urmezi cu exactitate pașii acestei diete. Ce trebuie să mănânci Opțiuni pentru micul dejun Varianta 1.

Ziua 5: Mic dejun: mămăligă cu brânză și o lingură de smântâna mai slabă. Prânz: mămăligă cu sărmăluțe.

Mămăliga – bună, sau rea în curele de slăbire?

Gustare: un măr Cină: o salată cu de toate. Gustare, dacă e cazul, o pungă de pufuleți. Citește și:.

Anca Dieta cu mămăligă este una dintre acele diete pentru care nu trebuie să faci mari eforturi, însă cu siguranţă la finalul ei nu vei mai consuma mămăligă pentru ceva timp. Acest regim promite să topească 15 kilograme în decursul unei singuri luni. Are puţine calorii şi poţi înlocui pâinea cu mare succes în aproape orice preparat. Ziua 1 Mic dejun: mămăligă cu brânză slabă de vaci, o felie de caşcaval şi un ou fiert. Gustare: un măr.

További a témáról